It is currently Thu Jun 29, 2017 3:17 am

Welcome
Bine ai venit pe romaniaraw

In momentul de fata, vezi forumul ca "vizitator", ceea ce iti da un acces limitat. Prin crearea unui cont, capeti dreptul de a posta raspunsuri si a crea noi topicuri, de a raspunde la poll-uri, a upload-a fisiere si a comunica privat cu restul membrilor. Crearea unui cont e gratuita, simpla si rapida, deci inregistreaza-te acum!

Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Hey!
PostPosted: Sun Aug 28, 2011 2:46 pm 

Salutare!

Eu sunt Bogdan :D
De loc sunt din Hunedoara, dar locuiesc de 2 ani in Timisoara, fiind student. Trebuie sa recunosc faptul ca inca nu sunt raw-ist...
De curand am ajuns la informatii legate de raw si altele. Incerc sa imi schimb stilul alimentar, dar gradual. Deocamdata mananc de toate, de la mancare "normala" la legume, fructe, seminte, nuci etc.
Sper sa nu imi fie prea greu, financiar vorbind, avand in vedere ca sunt student.

Voi avea nevoie atat de sprijin cat si de informatii despre retete simplu de realizat :)

PS: Astazi mi-am pus niste susan la inmuiat, deocamdata, si vreau sa vad daca incolteste si ce gust are. Sper sa imi iasa si sa nu fac prostii :lol:

Report this post
 Profile  

Post subject: Re: Hey!
PostPosted: Sun Aug 28, 2011 7:00 pm 

Bine ai venit. :)
Acest mod de alimentatie e scump daca vrei tu sa fie asa. Daca mananci in principal alimente ce cresc in zona noastra, nu ar trebui sa ai probleme.

Report this post
 Profile  

PostPosted: Sun Aug 28, 2011 7:18 pm 

Mi se pare extraordinar ce ai decis sa faci, mai ales pentru ca esti student! Eu cand eram studenta eram adepta mac, kfc si vodka si foarte inconstienta in general la ce bagam in mine si cum imi bateam joc de sanatatea mea.
Si eu consider ca poti iesi foarte convenabil la pret (poate chiar mai convenabil) daca nu te arunci la ingrediente fancy - iar din cand in cand poti sa-ti cumperi un "treat".
Felicitari pentru alegerea facuta!